Tuesday, June 23, 2009

2009 NBA Mock Draft v9.0 (Round 1)

1) LAC- Blake Griffin- PF (Oklahoma)
2) MEM- Hasheem Thabeet- C (Connecticut)
3) OKC- James Harden- SG (Arizona State)
4) SAC- Ricky Rubio- PG (Spain)
5) MIN- Tyreke Evans- PG/SG (Memphis)
6) MIN- Stephen Curry- PG (Davidson)*
7) GSW- Jordan Hill- PF (Arizona)
8) NYK- Brandon Jennings- PG (Italy)*
9) TOR- DeMar DeRozan- SG (Southern Cal)
10) MIL- Jonny Flynn- PG (Syracuse)
11) NJN- DeJuan Blair- PF (Pittsburgh)
12) CHA- Terrence Williams- SG/SF (Louisville)
13) IND- Jrue Holiday- PG/SG (UCLA)
14) PHO- Earl Clark- SF (Louisville)
15) DET- James Johnson- PF (Wake Forest)
16) CHI- Tyler Hansbrough- PF (North Carolina)
17) PHI- Eric Maynor- PG (Virginia Commonwealth)
18) MIN- Austin Daye- SF (Gonzaga)*
19) ATL- Jeff Teague- PG (Wake Forest)
20) UTA- Gerald Henderson- SG (Duke)
21) NOH- Ty Lawson- PG (North Carolina)**
22) DAL- Chase Buddinger- SG (Arizona)
23) SAC- Derrick Brown- SF (Xavier)
24) POR- BJ Mullens- C (Ohio State)**
25) OKC- Taj Gibson- PF (Southern Cal)
26) CHI- Sam Young- SF (Pittsburgh)
27) MEM- Omri Casspi- SF (Israel)
28) MIN- Wayne Ellington- SG (North Carolina)
29) LAL- Darren Collison- PG (UCLA)
30) CLE- Jodie Meeks- SG (Kentucky)

* MIN trades the draft rights to Stephen Curry (6th pick) and Austin Daye (18th pick) to the NYK for Wilson Chandler and the draft rights to Brandon Jennings (8th pick).

** NOH trades the draft rights to Ty Lawson (21st pick) to POR for the draft rights to BJ Mullens (24th pick) and cash.

No comments:

Post a Comment